Avatar billede Springform Nybegynder
13. september 2010 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er det høj format eller bredformat?

Ok, har lige en lille diskution, jeg har et mål der hedder 200x100 mm tryksag, vil det sige følgende a eller b er den rigtige

eller

13. september 2010 - 15:40 #1
Bredde*højde er det normale.
Avatar billede Springform Nybegynder
13. september 2010 - 15:48 #2
tak, så gider jeg ikke diskutere længere, kunne heller ikke forstå hvordan det kunne være anderledes ;)
Avatar billede Springform Nybegynder
13. september 2010 - 15:49 #3
det var ikke mig der skulle skrive et svar det skulle du erikjuul
13. september 2010 - 15:51 #4
OK!
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. september 2010 - 18:02 #5
Jeg har arbejdet på trykkeri en del år og det skete af og til, at kunder eller sælgere tog fejl af dette og gav os nogle problemer. Så vidt jeg ved er der ingen grafiske regler for hvornår det er bredformat og højformat. Så for mig vedkommende, så stammer det fra min folkeskoletid, hvor det ALTID var bredde gange højde.