Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Screenshot af Website samt redigering.

HeY Folks.

Jeg ville høre om der var en venlig sjæl som evt. kunne lave eller fortælle mig hvordan man laver et billede af sin hjemmeside på samme måde som det der er vidst nedenfor?

Link: http://www.managerlife.dk/nyhed_images/sml_132.jpg

Ville være helt kanont hvis der var en venlig sjæl som kunne lave det samme med et screenshot fra min webside.

Skriv endelig hvis det lyder som noget du kan klare, så uploader jeg screenshot af mit site.

Med venlig hilsen.
Jesper
Avatar billede danco Nybegynder
10. september 2010 - 17:18 #1
Det ligner nu ikke ligefrem et screenshot, men derimod et regdulært billede..
Men Generelt er det ikke svært at lave den effekt der, øverste højre og venstre hjørne trækkes mod midten mens bunden holdes fast.
10. september 2010 - 17:27 #2
Point ude: 1.480 -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ravaglia - få 'styr' på dine tidligere GAMLE stadig ÅBNE spørgsmål... så får du - måske - fidusen ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 og fremefter ...
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 17:41 #3
Vil du hjælpe i denne tråd?
Ellers hold dig venligst til andre tråde du måske kunne hjælp i.

På forhånd tak.
10. september 2010 - 17:57 #4
(Med den indstilling samt Point ude: 1.480 får du næppe anden hjælp...)

Jo - jeg HAR fidusen...
Avatar billede asbury Praktikant
11. september 2010 - 10:54 #5
Du vil ikke bare have et straight screenshoot men noget der står på skrå ? Det første er jo et printscreen, beskåret i f.eks. photoshop. Det andet er egentligt det samme men tiltet ;-)