Avatar billede junold Nybegynder
09. september 2010 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AS3, XML - cacher den?

Jeg har et lille problem med at få XML til at blive vist i min flash.
Det er som om den cacher det? Den viser noget der var i den XML for noget tid siden, men det er som om det ikke rigtig bliver opdateret løbende, som XML'en gør...

Kode:
var xmlLoader:URLLoader = new URLLoader();
var xmlData:XML = new XML();

xmlLoader.addEventListener(Event.COMPLETE, LoadXML);

xmlLoader.load(new URLRequest("/nyheder.asp?amount=8"));

function LoadXML(e:Event):void {
xmlData = new XML(e.target.data);
ParseBooks(xmlData);
}

function ParseBooks(artikler:XML):void {
trace(artikler.artikel.titel.text());
this.xml_mc.xml_mc_txt.text = artikler.artikel.titel[4]+"  -  "+artikler.artikel.titel[5]+"  -  "+artikler.artikel.titel[6]+"  -  "+artikler.artikel.titel[7];
}
Avatar billede junold Nybegynder
09. september 2010 - 13:21 #1
Kan det passe, at den først opdaterer XML'en live, når swf filen køres fra nettet? Det ser nemlig ud til at virke når den gør det, men den viser gammelt data, når man tester fra selve flash...
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
11. september 2010 - 20:43 #2
Et godt råd: Tjek op på dine spørgsmål. Du har Point ude: 640

Flere herinde har det med ikke at gide at svare nogen der ikke gøre noget ud af at lukke besvarede spørgsmål. Hvis der er en tråd hvor der er en det er kommet med nogle fornuftige svar, så bed om et svar, hvorefter du tildeler personen point og lukker spørgsmålene.
Avatar billede junold Nybegynder
14. oktober 2010 - 12:55 #3
Ok, jeg skal nok lukke dem.