Avatar billede xavis Nybegynder
08. september 2010 - 20:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

genoprettelse af sessionstore.js

Hejsa

Jeg har for nyligt geninstalleret min computer, og jeg gemte i den forbindelse filen sessionstore.js, som indeholder alle ulukkede faner i Firefox (jeg har det med at afslutte processen firefox.exe, når jeg lukker Firefox ned for at genskabe de ulukkede faner, når jeg igen starter Firefox).

Men hvis jeg kopierer sessionstore.js ind i den mappe, hvor der i forvejen ligger en sessionstore.js og overskriver denne, så sker der ingenting overhovedet!

Derfor sætter jeg nu min lid til jeres råd og vejledning.
På forhånd tak :-)
Avatar billede Vandreren Novice
08. september 2010 - 20:50 #1
Du har vel konfigureret indstillingerne korrekt, ikke?

"This functionality can be modified in "Tools -> Options -> Main / Startup -> When Firefox Starts" for regular closes and in browser.sessionstore.resume_from_crash for crashes and other unexpected closes."
http://kb.mozillazine.org/Sessionstore.js
Avatar billede xavis Nybegynder
08. september 2010 - 20:54 #2
Tak for oplysningen, men jeg fandt selv ud af, hvad der var galt. Jeg skulle fjerne fluebenet i "Start automatisk Firefox i Privat Browsing-tilstand" under Funktioner -> Indstillinger -> Privatliv. :-)