Avatar billede Vildon Nybegynder
04. september 2010 - 14:30 Der er 9 kommentarer

Problemer med tilslutning af dvd.

Jeg har et fladskærms tv og havde en Goldmaster reciver sat-9400 FTA og en dvd optager og afspiller.
Mit problem nu er at jeg har fået ny reciver

DREAM Multimedia DreamBox DM500S (TSRDVV015) DVB Satellite Receiver
Og har nu fundet ud af at min DVD ikke kan tilsluttes til den reciver.
Kan jeg tilslutte DVD direkte til mit tv uden om reciveren  og vil jeg så kunne optage programmer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 14:43 #1
Nej.

Hvad er der af tilslutningsmuligheder på den?
Avatar billede Vildon Nybegynder
04. september 2010 - 15:05 #2
På tv kan man tilslutte dvd stikket og på dvd kan man også tilslutte et kabel.
Men før var dvd tilsluttet min gamle reciver og på den nye reciver er der ikke et sted hvor man kan tilslutte dvd.
Kan jeg tilslutte dvd direkte til tv uden om reciveren og optage på dvd.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. september 2010 - 15:43 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 16:05 #4
"Kan jeg tilslutte dvd direkte til tv uden om reciveren og optage på dvd."

Det er der svaret på :)
Avatar billede Vildon Nybegynder
04. september 2010 - 16:06 #5
http://www.dealtime.co.uk/xPF-DREAM-Multimedia-DVB-S-Receiver-Dream-DreamBox-DM500S Her er linket til min nye reciver jeg er ikke sikker på at det er samme model.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 16:07 #6
Hvilke tilslutningsmuligheder er der på den nye receiver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 16:19 #7
Hvilken en af dem er det du har?
Avatar billede Vildon Nybegynder
04. september 2010 - 16:27 #8
Avatar billede Vildon Nybegynder
19. oktober 2010 - 06:19 #9
Jeg har opgivet at løse dette problem.