Avatar billede mojdk Nybegynder
02. september 2010 - 14:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ligende editors som CKEditor

Hej Eksperter

Jeg er ved at udvikle et system. Omkostningerne i forbindelse med udviklingen skal holdes så langt nede som overhovedt muligt. Jeg står og er ved at lave "back-end" systemet og vil bruge en WYSIWYG editor til når man skal redigere sider osv.
Jeg har fundet et par stykker deriblandt CKEditor (gamle FCKEditor). Men så vidt jeg kan læse mig frem til må det ikke bruges kommercielt.
Derfor vil jeg høre om i kender en ligende editor som helst er 100% gratis at bruge?

MVH.
Mads Jørgensen
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2010 - 15:21 #1
Det er ikke hvad http://ckeditor.com/license siger !
Avatar billede mojdk Nybegynder
02. september 2010 - 15:31 #2
Så spørger jeg måske dumt. Hvad siger den så?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2010 - 15:38 #3
Den siger at hvis du tager den paa open source licens, saa er der nogel smaating du skal overholde:
- release din rettelser til CKEditor softwaren som open source
- skrive i din dokumentation at du bruger CKEditor
etc.
Avatar billede mojdk Nybegynder
02. september 2010 - 15:53 #4
Okay. Mange tak for hjælpen. Hvis du vil have dine point må du ligge et svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2010 - 15:55 #5
svar