Avatar billede BehnamP Nybegynder
01. september 2010 - 22:17 Der er 4 kommentarer

Acer Aspire 5050 startproblem

Jeg har et problem med min gamle bærbare! Jeg kan ikke starte den! Har mistanke om at det er strømforsyningsstikket i selve computeren som har givet op... Jeg har udelukkende altid kørt den på strømforsyning (uden batteriet sat i). Dog en dag nægter computeren blot at starte! Jeg tager fat på batteriet (som havde lidt kapacitet) og satte det i maskinen, og den startede, så derfor er jeg kommet frem til at det ikke er selve computeren som fejler noget, men stikket til at modtage strømmen fra strømforsyningen (har testet den på en anden computer og strømforsyningen virker som den skal). Synes i at jeg skal få det undersøgt af en prof. eller(er det pengene værd??) blot lade den stå i skabet..?

Behnam
Avatar billede Memo-Consult Nybegynder
02. september 2010 - 10:20 #1
Det kommer an på hvor gammel den er og hvad fejlen er.
Nogen gange er der tale om en løs forbindelse inde i computeren, andre gange skal stikket skiftes og det kan godt koste lidt.
Avatar billede BehnamP Nybegynder
02. september 2010 - 15:49 #2
Computeren er tre år gammel og kostede 5000 kr...
Avatar billede CRPSUPPORT Nybegynder
23. november 2010 - 21:53 #3
Det kommer lidt an på hvad det for en maskine. Nogle gange er det nemt at skifte, men andrer kan man være nødsaget til at skifte bundkortet fordi det er en integreret del.
Avatar billede CRPSUPPORT Nybegynder
30. november 2010 - 20:21 #4
Har du fundet ud af noget?
Husk at du bare kan tage disken ud og gemme dine data inden du smider maskinen ud.