Avatar billede danco Nybegynder
01. september 2010 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Design af portefolio

Jeg er ikke nogen haj til design, og jeg bliver det aldrig.

Nu har jeg dog alligevel formået at få lavet et design til mit personlige portefolie. Ideen bag siden er således at give et indtryk af mine evner som programmør (jeg er under uddannelse til datamatiker). Jeg havde således også tænkt mig at bruge den til at linke til en anden hjemmeside jeg skal lave (allround-fotograf.dk).

Firkanterne nederst skal naturligvis placeres i bunden af siden hvor min "content-box" skal placeret horisontalt OG vertikalt i midten af siden.

Alle inputs er velkomne.

http://www.danco.dk/PorteFolie2.jpg
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2010 - 12:49 #1
Jeg får associationer til musik, når jeg ser sådan en "hoppende grafik"..
- er det meningen at de enkelte "klodser" skal linke til noget (billeder) ?

Helt subjektivt: Fonten som overskriften er skrevet med er rocker grim!
- at fjerne prikkerne over i'erne er, for mig, "Weird for the sake of weird" ~ Moe Syzlak

Det er generelt svært at vurdere, når der ikke er noget indhold i boksen..
- Hvor vil du placere scrollbaren - inden i boksen, under menuen ?
- Er boksen liquid, eller er dens bredde fast ?
- vil der droppe undermenuer ned fra overskrifterne ?
Og kunne den "Østtyske" baggrundsfarve i menuen ikke "piftes lidt op" ?
Avatar billede danco Nybegynder
01. september 2010 - 12:59 #2
Klodserne skal ikke andet end at fylde bunden ud. For ikke der ikke står tomt "rum". Så de skal ikke linke til noget.
Bredden er fast, men jeg håber på at kunne finde ud af at lave højde dynamisk (problem med klodserne) og dermed undgå scrollbars.
Mht. fonten i overskriften, jeg gik efter at lave en stilrent design og det synes jeg den font underbyggede.
Baggrundsfarven til menuen kunne muligvis godt ændres lidt, men jeg kan ikke se til hvad.

Nej der vil ikke poppe noget op, ud eller nej nogensteder fra. Designet er således statisk - MEGET statisk :)
Avatar billede danco Nybegynder
05. september 2010 - 20:47 #3
Jeg lukker spørgsmålet igen...

T4NK3R hvis du vil have point så smid et svar. Ellers lukker jeg selv.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 10:33 #4
jatak : )
Avatar billede danco Nybegynder
06. september 2010 - 22:07 #5
Kan du prøve med et svar i stedet ;-)
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 23:05 #6
Ups, prøver igen : )
Avatar billede ladbye Nybegynder
08. september 2010 - 13:49 #7
Lige en hurtig kommentar. Det staves enten portfolio eller portefølje.