Avatar billede prefalch Praktikant
29. august 2010 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hp pavilion entertaintment dv6307

Hej Eksperter.
Jeg her en sådan bærbar, ca 3 måske 4 år gammel, installeret med vist home premium. Mit problem er at den ikke vil starte op. Det er ligesom om den ikke vil/kan få fat i bios. Der kommer ikke billede på skærmen. Fik det råd fra anden side at man kunne tage batteriet ud og holde tænd knappen nede i 10 sek. eller mere. Det hjalp ikke. Så lod jeg den være, uden batteri isat i et par dage og forsøgte så igen det ned tændknappen og der startede den op, men nu kan jeg igen ikke få den til at starte op, heller ikke med ovennævnte metoder. Har prøvet med en ny harddisk, har prøvet at tage ram ud, der er to blikke á 1 gb, prøvet at sætte kun én i af gangen på skift, men intet hjælper. Har desuden forsøgt at få den til at boote på dvd, uden hd i.
Hogen der har et bud på hvad jeg kan gøre
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
29. august 2010 - 16:59 #1
Hej..

når jeg læser denne fejl tænker jeg på at bundkortet er gået i stykker.

Når det ikke er HD der fejl samt RAM er der ikke så meget der kan gøres ved en bærbar.

Desværre er det ikke ret mange steder i DK hvor de laver Barbær hvor bundkortet er gået, de fleste steder ville det nok koste 4-5000 Kr.
alt efter hvilket bundkortet du ville have.

Ville mene det ville være letter for dig at smide  din bærbar ud.
Avatar billede prefalch Praktikant
29. august 2010 - 18:49 #2
det lyder jo ikke rart
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
29. august 2010 - 19:28 #3
nej men sådan er :D
Avatar billede prefalch Praktikant
13. september 2010 - 06:50 #4
-