Avatar billede trine_uldall Nybegynder
29. august 2010 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

indesign - indhold i faneblade væk! Hjælp

Jeg har års rutine i indesign men dette har jeg ikke før oplevet; når jeg skal arbejde med "character" er feltet, hvor man fx indstiller spatiering mm TOMT! HELT BLANKT UDEN NOGLE FELTER. Det samme gælder "paragraph styles". Men ikke "paragraph" og "character styles". Hvad foregår der? Jeg er lidt desperat.
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. august 2010 - 23:29 #1
Hej Trine,

Det lyder som om der er gået lidt kuk i dit program. Har du en mac? Så skal du nok prøve at sette dine preference filer.
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
30. august 2010 - 08:21 #2
Nej, jeg arbejder på PC. Kan det alligevel være forklaringen og hvad er præference filer og hvor ligger de?
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. september 2010 - 00:32 #3
Hej Trine,

Prøv at kigge på den forklaring der er på denne hjemmeside. Sig til hvis du har problemer med det ...
http://indesignsecrets.com/rebuilding-indesign-preferences.php
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
02. september 2010 - 11:31 #4
Hej Tino
Tak for forslaget, jeg prøver at kigge på det,-har først tid sidst i næste uge.
Bedste hilsener Trine
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
22. september 2010 - 18:38 #5
Jeg vil bare sige, at jeg ikke har glemt dit forslag, men jeg har ikke kunnet overskue at kaste mig ud i det. Det virker pænt teknisk, og jeg orker ikke, hvis jeg kommer ud i noget ged og skal re-installere en masse. Hvis du kender en lettere mulig løsning vil det være interessant ;-)
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
27. september 2010 - 15:44 #6
Kan du ikke oprette et svar, så jeg kan give dig point?
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
28. september 2010 - 09:03 #7
lukket