Avatar billede girfen Nybegynder
29. august 2010 - 12:39 Der er 3 kommentarer

Hvordan får man dvd ind i iMovie

Jeg har nogle hjemme videoer (på DVD) jeg gerne vil have redigeret i iMovie men de er i nogle formater den ikke kan læse hvordan kan jeg få dem over til nogle formater den kan læse
Avatar billede thesnoop Nybegynder
31. august 2010 - 09:28 #1
Skriv den format filen er i:
Søg på google derefter.. der masser af programmer der kan gå ind og ændre filen automatisk... :)

Søg på google:
.XXX Convert to .AVI
Avatar billede girfen Nybegynder
03. september 2010 - 17:28 #2
tak for tippet men jeg skal bruge et program som fungere på MAC og det syntes jeg ikke jeg kan finde på det program
Avatar billede girfen Nybegynder
03. september 2010 - 18:03 #3
det er VOB filer der er på DVD skiverne.
jeg kan god finde programmer der kan konvatere til AVI men de koster penge alle samen og det er jeg ikke intraseret i