Avatar billede mickni33 Nybegynder
27. august 2010 - 16:56 Der er 1 løsning

ASP.Net på apache på windows 7

Når jeg kører en "hello world"  i min index.aspx får jeg denne fejl:

Kørselsfejl.
Beskrivelse: Der opstod en programfejl på serveren. De aktuelle brugerdefinerede fejlindstillinger for programmet forhindrer, at detaljerne om programfejlen bliver vist på fjerncomputere. Dette sker af sikkerhedsmæssige årsager. De kan imidlertid vises på browsere, der kører på den lokale server.

Detaljer: Hvis detaljerne for denne bestemte fejl skal kunne ses på fjerncomputere, skal du oprette en <customErrors>-kode i en "web.config"-konfigurationsfil, der er placeret i rodmappen for det aktuelle webprogram. Indstil derefter attributten "mode" for <customErrors>-koden til "Off".

<!-- Web.Config-konfigurationsfil -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

-----------------------------------------------------------------
Jeg har tilføjet dette i min httpd:
-----------------------------------------------------------------
#asp.net
LoadModule aspdotnet_module "modules/mod_aspdotnet.so"

AddHandler asp.net asax ascx ashx asmx aspx axd config cs csproj licx rem resources resx soap vb vbproj vsdisco webinfo

<IfModule mod_aspdotnet.cpp>
  # Mount the ASP.NET /asp application

AspNetMount /ASPStuff "C:/Program Files/Apache Software Foundation/Apache2.2/htdocs/ASPStuff"

  # Map all requests for /asp to the application files
  Alias /ASPStuff "C:/Program Files/Apache Software Foundation/Apache2.2/htdocs/ASPStuff"

  <Directory "C:/Program Files/Apache Software Foundation/Apache2.2/htdocs/ASPStuff">
    Options FollowSymlinks ExecCGI
    Order allow,deny
    Allow from all
    DirectoryIndex index.htm index.aspx
  #default the index page to .htm and .aspx
  </Directory>

</IfModule>
#asp.net

minindex.html kører fint så det må være noget med at min mod_aspdotnet ikke loades...eller hva?
Avatar billede mickni33 Nybegynder
11. september 2010 - 15:58 #1
tog på webhotel istedet for