Avatar billede cliffha Nybegynder
25. august 2010 - 18:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mail udsendelse

Hej Alle

Jeg har lavet en html side, som jeg gerne skal have sendt som en mail, men hvordan får jeg tilføjet dette på den bedste måde?

Hvordan får jeg tilføjet et billede i teksten?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. august 2010 - 18:19 #1
dinmailmessage.IsBodyHtml = true;
dinmailmessage.Body = dinhtmlstring;

burde goere det
Avatar billede cliffha Nybegynder
25. august 2010 - 18:30 #2
Ok, men jeg har jo en masse html kode jeg skal have lagt ind, også tilføjet noget tekst ind i det.

Er det muligt at lave så teksten i en tabel automatisk skifter ned på næste linje når den kommer ud over max width værdien for tabel cellen?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. august 2010 - 20:31 #3
Det maa vel vaere et HTML/CSS spoergsmaal.
Avatar billede cliffha Nybegynder
26. august 2010 - 10:01 #4
Det vil jeg prøve at poste der inde.

Ved i hvordan jeg får lavet så jeg kan tilføje et billede i teksten på den mail jeg sender?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. august 2010 - 23:29 #5
Jeg formoder at du bare laver et IMG tag.
Avatar billede cliffha Nybegynder
10. september 2010 - 15:01 #6
Jeg har fundet en løsning på det nu.

Jeg har dog fået et andet problem, kan man lave så man ved hjælp af en for løkke finde teksteboske, hvor den første del af navnet er ens men til sidst i navnet er der et tal som er unikt. Her tænker jeg på at jeg har nogle tekstbokse som hedder:

tekstbox1
tekstbox2
tekstbox3
....

Eller er jeg nød til at skal skrive en linje til alle boksene for at hente dataen ud?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2010 - 04:02 #7
Brug et array af TextBox'e fremfor et antal variable af dem (eller bare gem refs til et antal variable i et array).
Avatar billede cliffha Nybegynder
17. september 2010 - 11:28 #8
Ok. Mange tak for hjælpen, det fungere meget godt at gemme dem i et array af tekstbox'e
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2010 - 14:33 #9
saa smider jeg et svar
Avatar billede cliffha Nybegynder
17. september 2010 - 14:52 #10
Så giver jeg nogle points! :P