Avatar billede Slettet bruger
23. august 2010 - 18:37 Der er 3 kommentarer

HJÆLP. Jeg mangler mit adressekartotek!

Jeg har haft min bærbare til rep, og HDD er blevet formateret. Hvorfor det, når det er bundkort og køler der er blevet skiftet? Skidt nu med det.
Jeg har gemt alt i en PST-fil, inkl. adressekartotek.

Jeg kan ikke få adresserne frem, når jeg laver en mail. De står fint når jeg klikker på kontaktpersoner, men jeg kan ikke putte grupper ind som modtagere.

Hvad skal jeg gøre. Gerne en meget udførlig forklaring, tusind tak!
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. august 2010 - 20:22 #1
Når du står i dit normale Outlook vindue, så klikker du på knappen "Kontaktpersoner" i knappanelet i venstre side.
Nu ser du alle dine kontaktpersoner i det store vindue til højre.
I venstre side ser du, hvad der ligner et adressekort med angivelse af antal ud for til højre.
Dette kort højreklikker du på og vælger "Egenskaber".
I den dialogboks der kommer frem, skal du nu vælge fanebladet "Outlook-adressekartotek".
På denne fane skal du hakke af i boksen ud for "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail".
Herefter burde du kunne vælge dine modtagere fra nappen "Til" ud for modtagerfeltet i dine nye mails.
/ptj_11
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2010 - 20:33 #2
HDD er blevet formateret. Hvorfor det, når det er bundkort og køler der er blevet skiftet?

For at udelukke fejl i styresystemet.
Avatar billede Migoboy Nybegynder
23. august 2010 - 20:55 #3
Hej
Du kan også se denne vejledning: http://www.it-artikler.dk/2009/09/17/backup-af-kontaktpersoner-outlook/

Den importerer det i dit nyværende adressekartotek.