Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
23. august 2010 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RSS feeds - pris

Hej!

Jeg har en forholdsvis ny Sony Ericsson, som har en funktion til RSS feeds. Jeg har nu tilføjet en side og det fungerer fint. Jeg har det kørrende som baggrundsskærm og har sat den til at opdatere hver time.

Jeg tænker så, at den jo skal oprette forbindelse til hjemmesiden for at opdatere RSS feeds hver time. (jeg kan bruge 100 kroner på min mobil om måneden), og hvis den gør det hver time og dagligt, så kunne det jo gå hen og blive nogle penge, hvis det kan ses på regningen.

Så mit spørgsmål er: Hvad koster det at opdatere RSS feeds på mobilen hver time? (hvis det overhovedet gør) - jeg håber I kan svare!

HUSK AT SEND JERES SVAR SOM ET SVAR, så I kan få jeres points - tak!
Avatar billede keysersoze Guru
23. august 2010 - 14:56 #1
Det er umuligt at sige uden at kende til mængden af data fra det specifikke feed - så det letteste du nok kan gøre er at downloade et feed til din computer og så se på filstørrelsen. Når du har filstørrelsen kan du regne prisen ud i forhold til din datapris (som også varierer fra selskab til selskab).
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
23. august 2010 - 15:00 #2
Tak! Kan du lige sende som svar?
Avatar billede keysersoze Guru
24. august 2010 - 22:14 #3
svar :)
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
25. august 2010 - 14:36 #4
Sådan der.