Avatar billede heidi-vasbo Nybegynder
23. august 2010 - 11:31 Der er 1 kommentar

konvertering af excel tabeler i powerpoint 2007

Hej jeg sidder med nogle excel tabeler i powerpoint 2007, som jeg meget gerne vil have lavet om til almindelig til Excel i powerpoint, så de vises i excel.

Jeg har prøvet at kopier dataerne og oprette en ny silde, hvor jeg vælger diagram design. Men designet ændre sig selv og jeg skal tilpasse hver enkelt diagram.

Er der en funktion hvor man bare kan kopi paste det fra excel tabeler i powerpoint 2007, så designet forbliver?
Avatar billede jepper1992 Mester
27. august 2010 - 10:33 #1
forstår ikke helt hvad du mener, vil du have dem over til excel eller hvordan mener du?