Avatar billede jens426 Nybegynder
22. august 2010 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bat file

Har følgende kode.
Som bruger vlc til at konvertere alle flv video i en mappe til mp3.

Det virker også efter henseende, på nær at hver gang den er færdig med en file, skal jeg lukke en dospromt, og trykke på N i en anden (den anden spørger om jeg vil afslutte batchjob.) før den forsætter med den næste file.

det er temmelig irriterende, nogen der ved hvorfor eller hvordan problemmet kan løses.

altså så jeg har en bat file som jeg kopiere ind i en mappe hvorefter jeg doppelkligger på den og så har jeg alle videoer, som mp3 også.

@ECHO OFF
FOR /R %%G IN (*.flv) DO (CALL :SUB_VLC "%%G")
FOR /R %%G IN (*.flv.mp*) DO (CALL :SUB_RENAME "%%G")
GOTO :eof

:SUB_VLC
SET _firstbit=%1
SET _qt="
CALL SET _newnm=%%_firstbit:%_qt%=%%
SET _commanm=%_newnm:,=_COMMA_%
REM echo %_commanm%
CALL "C:\Program Files\VideoLAN\VLC\vlc" -I dummy -vvv %1 --sout=#transcode{acodec="mp3",ab="512","channels=2"}:standard{access="file",mux="raw",dst="%_commanm%.mp3"} vlc://quit
GOTO :eof

:SUB_RENAME
SET _origfnm=%1
SET _endbit=%_origfnm:*.flv=%
CALL SET _newfilenm=%%_origfnm:.flv%_endbit%=.mp3%%
SET _newfilenm=%_newfilenm:_COMMA_=,%
COPY %1 %_newfilenm%
DEL %1
GOTO :eof

:eof
Avatar billede jens426 Nybegynder
22. august 2010 - 15:23 #1
undskyld problemmet har løst sig, hvis nogle vil have point skriv, hvis en moderator ser dette slet indlægget.
22. august 2010 - 19:14 #2
Generelt: Kan vi andre få pointen ?
Avatar billede jens426 Nybegynder
09. marts 2012 - 15:32 #3
undskyld jeg hadder det også selv når nogen gør hvad jeg lige har gjort.

hjemmesiden som jeg bruger til at downloade youtube videoerne fra, tilbyder også at man kan downloade dem som mp3.

http://keepvid.com/