Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. august 2010 - 08:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ikoner

Jeg har 3 ikoner i vis skjulte ikoner, som jeg gerne vil have fjernet permanent.

det drejer sig om følgende 4 pop-up beskeder:

filer, som venter på at blvie brændt på disken.
løs pc problemer
netværk
sikker fjernelse af hardware
21. august 2010 - 09:41 #1
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. august 2010 - 12:58 #2
Windows 7

UPDATE:

Jeg fik fjernet

Netværk, samt løs pc-problemer. De fjernes ved at højreklikke på "vis skjulte ikoner" > egenskaber og her kan de slås fra.

Så mangler jeg kun de 2 sidste.
21. august 2010 - 14:05 #3
[filer, som venter på at blvie brændt på disken.] - DobbKlik på den. Så vises en slags liste over - tja - "filer, som venter på at blvie brændt på disken". Du har på et tidspunkt fået valgt den funktion; hvis det ikke er aktuelt, så slet dem fra DEN liste... så er der ikke ikke nogle filer, "som venter på at blvie brændt på disken." og så burde beskeden ikke komme igen *S* ...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2010 - 06:26 #4
Tak for hjælpen. Jeg har nu været inde og fjerne filer som venter på at blive brændt, og ikonet er forsvundet. Dog vil jeg gerne vide, hvordan man fjerner dette ikon permanent?

Nu har jeg kun 2 ikoner tilbage:

USB input enhed
Sikker fjernelse af hardware.
22. august 2010 - 10:09 #5
Forstyrre de dig ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2010 - 11:41 #6
Hvad mener du?

Der er kun 2 ikoner tilbage som der skal fjernes:

USB input enhed
Sikker fjernelse af hardware
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. august 2010 - 12:02 #7
bump.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2010 - 12:44 #8
Det er simpelthen ingen der kan svare på?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. oktober 2011 - 05:47 #9
Løsningen blev at hente et lille program som fjerner "sikker fjernelse af hardware ikonet", dog er det kun kompatibelt med Windows 7.