Avatar billede _Solo_ Nybegynder
20. august 2010 - 17:48 Der er 6 kommentarer

mac os x på pc.

hej er der nogle der kan hjælpe mig med at installer mac os x på min ibm thinkpad t41 ? :-D
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 19:27 #1
Hej.

Forudsat du har en CD/DVD/USB med styresystem, indsat først dette i PC'en.

Genstart da computeren og gå ind i bios (For det meste DEL/F2/F10 for at komme derind ved startscreen) og sæt CD/DVD-drev eller USB til "First Boot Device". Gem og forlad derefter BIOS.

Din PC vil prøve at loade CD'en - og når den siger du skal trykke på en vilkårlig tast eller lign. for at læse disken, tryk da på en vilkarlig tast eller lign.

Derefter burde du kunne følge installationsguiden.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
20. august 2010 - 20:01 #2
Hejsa
Det er langt fra så simpelt som jesper antyder.
Der findes en million guider på nettet om hvordan du lægger snow leopard (nyeste OS fra apple).
Jeg lavede en søgning på google: install snow leopard on pc - fandt følgende:
http://lifehacker.com/5360150/install-snow-leopard-on-your-hackintosh-pc-no-hacking-required

Skipper
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 20:28 #3
Jeg beklager!
Avatar billede egidiussen Nybegynder
20. august 2010 - 20:39 #4
Det kan ske for os alle :o)
Avatar billede squazz Novice
11. oktober 2010 - 00:10 #5
Er det ikke noget med at det ikke er alt hardware der kan håndtere Sne Leoparden? :)
Avatar billede squazz Novice
01. juli 2012 - 02:37 #6
fandt du nogensinde en løsning? :)