Avatar billede DonTorro Nybegynder
20. august 2010 - 10:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kære-dagbog.dk

Hej igen..

Ved godt jeg har fået feedback, men ville høre om der er nogle andre som har noget mere at tilføje? Tekst der mangler? Information der er svær at finde? osv.

Det kan jo ikke skade at forbedre sin side ;)

På forhånd tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
20. august 2010 - 14:06 #1
Hvad med at få styr på dine åbne spørgsmål inden du fortsætter med nye.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/DonTorro
Avatar billede DonTorro Nybegynder
20. august 2010 - 14:46 #2
har ledt efter mine åbne spørgsmål men åbenbart ikke godt nok!..
Avatar billede mikaelch Novice
20. august 2010 - 21:42 #3
betingelser på siden mangler

undrsider mangler

hvem er i
21. august 2010 - 12:39 #4
Jeg fik saa kikket paa den kaere dagbog.  Hvad angaar designet har jeg stort set ingen kommentarer.  Det er let og lyst of festligt, let at laese, o.s.v.  Et minuspunkt:  Reklameboksen er for kraftigt farvet og passer ikke med helhedsbilledet.  (Hvad med at lave en ramme i den guldbrune farve og saa lade baggrunden blive en meget lys gylden?)

Det jeg normalt kikker efter naar jeg kritiserer hjemmesider er om hjemmesiden sigter paa en klar maalgruppe og om hjemmesiden har et klart budskab.  For denne hjemmeside er det klart:  Maalgruppen er de der gerne vil skrive dagbog og budskabet er at det er godt at skrive dagbog og at det her er let og sikkert.

Hvad angaar indholdet saa synes jeg at "Ideer til forbedring..." ikke skal staa foer velkomstteksten.  Naar du skriver at alt forbliver privat saa skriv maaske et par ord om hvordan du holder det privat (er det kryptograferet?  Kan du selv laese det og maaske udgive det hvis du skulle komme i tanker om det?)

Saa brugen.  Jeg brugte proeve-mekanismen.  Jeg konstaterede at hvis man, som jeg (der bor i udlandet) ikke har danske bogstaver paa tastaturet saa kan jeg ikke logge ind som "Proevmig".  Den mulighed skulle du maaske lave.  Naar saa man er logget ind saa er proevesiden ikke et godt eksempel paa at holde indholdet privat fordi proevebrugeren kan laese indholdet fra alle andre proevebrugere.  Jeg kan forestille mig at det vil skraemme nogen vaek.  Kan der findes en loesning paa det?

Det er meget for svaert for en ikke-teknisk bruger at oploade et billed.  Jeg vil foreslaa en Browse funktion til at soege efter billeder paa ens computer.  Jeg var ude af stand til at indsaette et billede fra mit lokale file-system.  Jeg skulle finde et billed paa en webside jeg har og indsaette denne url.