Avatar billede spicyrazz Nybegynder
19. august 2010 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er Wifi gratis på mobil?

Hej eksperter, jeg købte mig forleden en Sony ericsson Xperia x10 mini pro og den har wifi og 3g internet. jeg sad og brugte skolens wifi forleden da en af mine venner sagde at man betalte over mobilregningen for wifi net ligesom for 3g nettet. jeg mener dog at det er ligesom når du kobler dig på wifi via en bærbar, nemlig gratis modsat 3g som du betaler over mobilregningen.
Hvem af os har ret?

Rasmus
Avatar billede dj-sejler Praktikant
19. august 2010 - 21:29 #1
wifi koster ikke noget når du bruge din skoles trådløse internet. Det ville være det samme som hvis du brugte din bærbare computer på det samme netværk.

Så ja det er gratis
Avatar billede dj-sejler Praktikant
19. august 2010 - 21:30 #2
altså du har ret
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
21. august 2010 - 08:16 #3
Okay, tak giver dig point :-)
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 15:23 #4
men du skal huske at hvis du eks. er udenfor uden noget wifi og du går på nettet koster det over mobilregningen. så jeg ville råde dig til at når du ikker på nettet at slå datatrafik fra når du ikke bruger nettet. jeg siger det fordi jeg selv gjorde det på et tidspunkt, jeg havde datatrafik slået til i flere dage :(