Avatar billede toudal Nybegynder
17. august 2010 - 13:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 - opstartsproblemer

Jeg har købt en ny HP Notebook her i februar 2010. Den er nu kommet på den idé at den hver gang den startes begynder med en kontrol af filsystemet NTFS. Det står den og tygger på i op til 10 sekunder og fryser så derefter.
Jeg kan som regel starte den op ved at trykke på F2 og F9. I de fleste tilfælde kommer jeg videre, men ikke altid. Så er der jo ikke andet at gøre end at tage afbryderen og så forsøge igen.
Er der en der har et godt råd til et sådant problem.
17. august 2010 - 13:54 #1
KAN den komme i 'fejlsikker tilstand' ?

---

? Point ude: 180 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/toudal (Dem der ikke er grønne) - bør/skal du lige pænt vende tilbage til/afslutte ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Jensen DK Novice
17. august 2010 - 14:10 #2
Ja helt tilbage til 22-10-2005 ser ikke ud til at der gives point.
17. august 2010 - 14:45 #3
... mon vi hører/læser fra <toudal> igen - i denne tråd ?
Avatar billede toudal Nybegynder
17. august 2010 - 15:32 #4
Hej Karise Lary

Dit forslag om at prøve i fejlsikret tilstand, gav ikke resultat. Der ville den heller ikke starte.
Det gjorde derimod en anden reparationsmulighed liggende i samme skærmbillede. Den har jeg kørt og har nu kørt tre normale opstarter, så nu tror jeg den kører.

Tak for hjælpen.