Avatar billede demori Nybegynder
16. august 2010 - 19:14 Der er 1 kommentar

Ekstern DVB-C Tuner

Mit fjernsyn har ingen indbygget DVB-C Tuner. Derfor har jeg købt en ekstern. Problemet er at jeg kan ikke finde nogle kanaler på kanalsøgning. Jeg har sat den til 346 Mhz som jeg har fået at vide man skal gøre. Hvad er problemet? Jeg har Stofa og DVB-tuneren er en Denver DCB-108HD. Er det fordi den ikke kan bruges sammen med Stofa Zaptor?
Avatar billede ottzen Nybegynder
23. oktober 2010 - 22:28 #1
Stofa envender følgende til deres digitale signaler du skal bruge for at finde nogle kanaler:

Frekvens: 346 Mhz
Netværks ID: 0
Modulation 64 Qam
Symbol Rate: 6900

Det er det man bruger til manuel indstilling på et tv, det burde være det samme i en anden DVB-C tuner