Avatar billede pedepede Nybegynder
11. august 2010 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Facebook - FMBL

Hej kloge kodekarle

Jeg er i gang med at opsætte en Facebook-app gennem iFrames og ville indsætte noget FMBL-kode til at invitere brugere med. Facebookudviklerne har selv lavet et eksempel på dette og det har jeg så planket det til min egen app. Problemet er bare, at FMBL'en ikke bliver parset i Internet Explorer. I andre browsere går det fint. Min "kode" ser nogenlunde sådan ud:

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
    <title>Peters App</title>
        <style type="text/css" media="screen">
            body { margin:0; padding:0; overflow:hidden;}
        </style>
</head>
<body>
<div id="fb-root"></div>

<fb:serverFbml>
<script type="text/fbml">
<fb:fbml>
    <fb:request-form
        method='POST'
        type='Peters app '
        import_external_friends='false'
        content='Vil du prøve min app?
            <fb:req-choice url="http://apps.facebook.com/minapp/yes.htm" label="Ja" />'
            <fb:req-choice url="http://apps.facebook.com/minapp/no.htm" label="Nej" />'
        <fb:multi-friend-selector actiontext="Inviter dine venner til at bruge Peters App.">
    </fb:request-form>
</fb:fbml>
</script>

<script language="javascript" type="text/javascript">
  window.fbAsyncInit = function() {
    FB.init({appId: 'xxxxxxxxxxxx', status: true, cookie: true,
            xfbml: true});
  };
  (function() {
    var e = document.createElement('script'); e.async = true;
    e.src = document.location.protocol +
      '//connect.facebook.net/en_US/all.js';
    document.getElementById('fb-root').appendChild(e);
  }());
</script>

</body>
</html>

Er der et ekstremt intelligent væsen herinde som kan fortælle mig hvorfor det ikke virker i IE?

Mvh
Peter
Avatar billede pedepede Nybegynder
12. august 2010 - 17:24 #2
Hej igen

Jeg har nu prøvet alle de forslag der er i de links der, men intet har hjulpet på det... :(

Mvh
Peter
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
12. august 2010 - 17:57 #3
Jeg har ikke erfaring med Facebook i iframes, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med andet end det jeg har gjort. Du må håbe en anden ser din tråd og kan hjælpe dig.
Avatar billede pedepede Nybegynder
12. august 2010 - 18:01 #4
Ok. Tak for forsøget!! :)
Avatar billede pedepede Nybegynder
02. september 2010 - 09:51 #5
Jeg lukker tråden igen. Heinz vil du ikke have nogle points? :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. september 2010 - 11:00 #6
Svar her.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. september 2010 - 11:03 #7
Hov. skulle have været et svar :O

Svar her