Avatar billede rasmus_damberg Nybegynder
10. august 2010 - 13:15 Der er 1 kommentar

Problemer med Javascript og FLV i IE7

Hej Eksperter

Jeg har lidt vrøvl med at få en flashplayer til at virke med IE7.

Er der nogen der har et bud på hvad der mon kan være galt?

Det virker fint med IE8, Firefox mv.

Her er Javascript koden:

<!-- flv start -->
<div
    href="../../themes/10158-hp/media/top_value.flv"
    style="display:block;width:654px;height:500px;"
    id="player" class="player">
</div>
<!-- flv end -->

<!-- flowplayer start -->
<script language='javascript'>

$f("player", {src: '../../themes/10158-hp/flowplayer/flowplayer.commercial-3.2.2.swf', wmode: 'opaque'}, {

                            // Licens til oplevelseskampagne.dk
                            key: '#$xxxxxx',

                            // Custom 'Play again' label
                            play: {
                                                          replayLabel: 'Afspil igen'
                            },

                            clip: {

                                                          // Player settings
                                                          autoPlay:      false,
                                                          autoBuffering: true,
                                                          scaling: 'fit',

                            },

});
</script>
<!-- flowplayer end -->
Avatar billede rasmus_damberg Nybegynder
10. august 2010 - 13:16 #1