Avatar billede fqthjoe Nybegynder
10. august 2010 - 12:52 Der er 1 løsning

fejl i script til print pdf fra outlook

Hej,

Har hentet/tilpaset dette script, som skal printe vedhæftede pdf filer fra bestemt folder.
Det virker sådan set godt nok, hvis kun en postkasse, men jeg har flere i outlook, og så kan jeg ikke finde ud af hvor i scriptet man skriver navnet på den postkasse det drejer sig om.
I dette tilfælde hedder postkassen "postkasse - Info" og har lavet en mappe der hedder udskrift... Men det virker desværre ikke.

nogen der kan trylle og hjælpe mig ;-)

vh thjoe

Public Sub PrintAttachments()
    Dim Inbox As MAPIFolder
    Dim Item As MailItem
    Dim Atmt As Attachment
    Dim FileName As String
    Dim i As Integer

    'Set Inbox = GetNamespace("MAPI").GetDefaultFolder(olFolderInbox).Parent.Folders.Item("\\Postkasse - info\Indbakke\til udskrift")'
Set Inbox = Postkasse - info \ Indbakke \ udskrift
    For Each Item In Inbox.Items
        For Each Atmt In Item.Attachments
            FileName = "C:\temp2\" & Atmt.FileName
            Atmt.SaveAsFile FileName
            Shell """C:\Program Files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\acrobat.exe"" /h /p """ + FileName + """", vbHide
        Next

        'Item.Delete
    Next

    Set Inbox = Nothing
End Sub
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
10. august 2010 - 14:16 #1
Dropper det. Laver en pc med kun en outlook konto, så virker det. Skal bare se om man kan køre scriptet automatisk efter outlook er startet op...