fejl i script til print pdf fra outlook
Hej,Har hentet/tilpaset dette script, som skal printe vedhæftede pdf filer fra bestemt folder.
Det virker sådan set godt nok, hvis kun en postkasse, men jeg har flere i outlook, og så kan jeg ikke finde ud af hvor i scriptet man skriver navnet på den postkasse det drejer sig om.
I dette tilfælde hedder postkassen "postkasse - Info" og har lavet en mappe der hedder udskrift... Men det virker desværre ikke.
nogen der kan trylle og hjælpe mig ;-)
vh thjoe
Public Sub PrintAttachments()
Dim Inbox As MAPIFolder
Dim Item As MailItem
Dim Atmt As Attachment
Dim FileName As String
Dim i As Integer
'Set Inbox = GetNamespace("MAPI").GetDefaultFolder(olFolderInbox).Parent.Folders.Item("\\Postkasse - info\Indbakke\til udskrift")'
Set Inbox = Postkasse - info \ Indbakke \ udskrift
For Each Item In Inbox.Items
For Each Atmt In Item.Attachments
FileName = "C:\temp2\" & Atmt.FileName
Atmt.SaveAsFile FileName
Shell """C:\Program Files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\acrobat.exe"" /h /p """ + FileName + """", vbHide
Next
'Item.Delete
Next
Set Inbox = Nothing
End Sub