Avatar billede KK-Mobil Nybegynder
06. august 2010 - 22:47 Der er 1 kommentar

Gratisregnskab.dk

Hej.

Jeg har fået en zip fil med sql dump til at "installere" på mit eget webhotel.

Men kan ikke finde ud af det.. Og har prøvet og haft kontakt til en del mennesker men uden held.

Så jeg leder efter en som kan hjælpe mig med at få det installeret på mit eget webhotel samt muligvis udvikling af programmet.

Venlig hilsen

Jonas.
Avatar billede leif Seniormester
07. august 2010 - 13:12 #1
Nu kender jeg ikke og kan ikke lige fortælle dig da man ikke kan hente det, men du skal sikkert importere hans sql dump i phpmyadmin og ændre hvad det er for nogen connection oplysninger den bruger, så den kobler op på den korrekte MySQL server, bruger det rigtige brugernavn osv.