Avatar billede mrkaynex Nybegynder
06. august 2010 - 18:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken debian installation?

Hej,

Det er noget tid siden jeg har rodet med linux, men nu har jeg besluttet mig for at geninstallere min gamle linuxinstallation.

Jeg har tænkt mig at bruge Debian, men jeg er i syv sind om hvilken jeg liiige skal vælge.

"Små cd'er":
http://www.debian.org/distrib/netinst#smallcd

.. Jeg kan ikke huske hvad der sidder i maskinen.

Jeg har den tændt lige nu, og har også adgang via putty, så hvis der er en kommando der kan give info om hvilken man skal vælge, vil jeg gerne vide det.

Tak!
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
06. august 2010 - 18:33 #1
.. Det skal siges, at jeg prøvede at hente i386 versionen, men da den bootede op, kom den bare til en skærm hvor der var en lille "_" der blinkede... kun det.

Og den booter op fra CD-rom
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
06. august 2010 - 20:35 #2
Fik det selv til at virke :)

i368 :)