Avatar billede Schjelde Nybegynder
05. august 2010 - 15:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bananfluer i skærmen.

Hej.

Jeg sidder her med min Dell Studio 15 fra februar, jeg er på landet hos kæresten, og hvad sker der.. En bananflue kravler op under skærmen, og den er død. Hvad gør jeg?

Er der nogen måde, den kan komme ud, uden at garentien ryger? Eller kan jeg fatisk få det erstattet, da den jo burde være forseglel?

MVH
Casper.
05. august 2010 - 15:09 #1
Et godt sted at starte, vile være at få afsluttet nogle af dine gamle spørgsmål!
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Schjelde
Avatar billede Schjelde Nybegynder
05. august 2010 - 15:12 #2
De er skam afsluttet. :) - Har fået hjælp på dem. :)
05. august 2010 - 15:18 #3
Så lukker du spørgsmålene og uddeler points til de personer, der har hjulpet dig!
Avatar billede Schjelde Nybegynder
05. august 2010 - 15:23 #4
Har fjernet det der i overvågelse. - Hvordan uddeler man point?
05. august 2010 - 15:33 #5
Du finder reglerne for anvendelse af eksperten.dk her:
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede daphne Novice
05. august 2010 - 16:29 #6
Jeg vil tro - uden at vide det med sikkerhed - at du skal have fat i dit garanti-bevis, og få sendt maskinen til rep.

Men jeg er ret overbevist om at de skal se det ved selvsyn, og jeg ville under ingen omstændigheder begynde at pille ved skærmen for at fjerne 'banan-fluen' fra indersiden af skærmen.

Hvordan de så rent praktisk håndterer den ved jeg ikke, men ville også selv mene, at selve skærmen burde være forseglet, så ikke små uanmeldte indtrængere kunne finde vej ind.

Krydser fingre.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2010 - 17:37 #7
dem der ikke er grønn  skal du kigge på

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Schjelde

man bruger kommentar herinde når man skriver indtil man bliver bedt om at lægge et svar