Avatar billede p-forever Nybegynder
04. august 2010 - 14:21 Der er 2 kommentarer

Hvilken ville DU vælge?

Hey folks!

Skal have mig en ny stationær pc, og kender ikke til disse to - men har fået nogle anbefalinger fra folk.

http://topdata.dk/product.asp?product=7011

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Jeg skal bruge den til studie og gaming, og må være ærlig og sige, at jeg har tidligere haft Dell og har ingen forstand på computere, og det er derfor jeg spørger jer eksperter ;)

Hvilken ville du vælge? Er der eventuelt en anden du kunne anbefale?

Kender I til Topdata og MM-vision? Jeg har ret travlt med studiet og ønsker at PC'en skal give mig mindst problemer sonm muligt, idet jeg ikke har så meget tid til at ringe frem og tilbage og tage rundt med den - hvis I forstår hvad jeg mener? :)
Jeg kan ikke se om de er E-mærket.
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 22:41 #1
Har selv en stationær fra Topdata og er fint tilfreds (Har haft den i nogle år og den kører fint)

Jeg har også hjulpet andre med at købe fra topdata, og der har ingen problemer været.

Når man snakker ny computer, så er der et hav at vælge imellem. Og min erfaring er, at det bedste er, at sige et beløb man max vil give, og helt præcist hvad det er man mangler (skærm, mus, software osv).Og så ud fra dette beløb, surfer man rundt på nettet, og finder en Pc med den bedste hardware (Og om dette skal være intel, AMD osv bliver folk akdrig enige om, så der skal du selv beslutte dig).

Men skriv en max pris, så smider jeg gerne en kommentar, med et par forslag.
23. april 2011 - 09:40 #2
(Hvad endte dene tråd med ?)