Avatar billede qazimodo Nybegynder
01. august 2010 - 19:47 Der er 4 kommentarer

Åbner med "file-converter"

Hej!

Jeg gemte en wordfil som indeholdte en tabel på en USB-nøgle. De så fin nok ud da jeg gemte den (word gav mig en eller anden besked om at noget kunne være beskadiget da jeg åbnede den oprindeligt).  Jeg prøver nu at åbne den herhjemme, og word kommer op med vinduet "fil-konvertering) og siger "vælg den rette kodning for at læse dokumentet korrekt"....Desværre kommer der kun volapyk ud af det - ingen tabel og en masse sider med tegn...Uagtet af hvilken kodning jeg vælger - Hvad gør jeg?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2010 - 20:18 #1
Hvilken office version er den skrevet i og hvilken åbner du den i?
hvis den er ældre end 2007 så prøv at convertere.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=en
Avatar billede qazimodo Nybegynder
01. august 2010 - 22:10 #2
Nej, det var desværre heller ikke løsningen...Den spørger stadig om det sammme.
Avatar billede perhol Seniormester
02. august 2010 - 00:59 #3
Prøv at kigge her om ikke en af disse løsninger virker:
http://support.microsoft.com/kb/826864/da
Avatar billede qazimodo Nybegynder
03. august 2010 - 16:45 #4
Ok, fandt en løsning - havde en backup på en anden computer :-) Close call....
Desværre virkede løsningerne fra det sidste forslag heller ikke.