Avatar billede lasse-kai Nybegynder
31. juli 2010 - 15:43 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

hvordan indstiller jeg min e-mail

min windows mail gemmer gamle adresser hvordan får jeg slettet dem eller får den til ikke og gemme dem .. feks når jeg starter en e mail adresse med j kommer alle de gamle e mail jeg har sendt til frem dem vil jeg gerne have slettet ...
hilsen lasse ..
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
31. juli 2010 - 15:58 #1
Jeg tror, at du skal gå ind under Funktioner, Indstillinger og vælge fanen Send. Her burde du kunne vælge, at om den skal lægge e-mail-adresserne på folk du svarer i dit adressekartotek.
De e-mail-adresser du snakker om, at du gerne vil have slettet, tror jeg bare, at du skal gå ind i dit adressekartotek og slette.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:18 #2
Enig i #1. Men i Outlook Ekspress er det kun personer du svarer der kommer i adressekartotek. Ved ikke om det er det samme med Outlook.
Avatar billede lasse-kai Nybegynder
31. juli 2010 - 16:36 #3
ja det er folk jeg har svaret der er blevet gemt .. problemet er løst jeg takker mange gange ... hilsen lasse
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:44 #4
Husk at acceptere svar i #1 så tråden bliver lukket igen.
Avatar billede lasse-kai Nybegynder
31. juli 2010 - 17:31 #5
takker for svaret ... problemet er løst ...
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 17:47 #6
Ja men du har ikke lukket tråden. Sæt et tjektegn i boksen ved #1 og accepter dette svar
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2010 - 13:10 #7
Hvorfor tager du point selv? Burde r.hegård ikke have haft dem alle?
Avatar billede lasse-kai Nybegynder
03. oktober 2010 - 12:21 #8
selvfølgelig skulle han det .. kan jeg lave det om .. jeg er ikke så meget inde i det her ... sorry ...
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 13:23 #9
Du kan oprette et nyt spm i samme kategori, og uddele point til ham. Husk at lave reference til denne tråd.