Avatar billede hurra Novice
30. juli 2010 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3 skærme, højkant og pdf

Hej Experter, jeg har brug for en smule hjælp, inden jeg går i gang med at realicere en ide jeg har fået. Lige lidt forhistorie: Jeg har købt en del noder på nettet i ebooks. Jeg har printet en del af dem ud, men det er lidt noget frås (plus det billige ved bøgrene går i den grad af dem). Jeg har så også haft min laptop til at stå på klaveret, men det er ret trælst kun at have 3 linie adgangen.

Det har ledt frem til den konklussion, at jeg skal bruge 3 skærme på højpankt. Jeg går ikke ud fra at det er noget problem at få den del til at virke (har en gammel pc med onboard grafik + et dualhead). Spørgsmålet er nu, kan jeg bruge den ene skærm som 'desktop' og de to andre til at vise pdf'erne på, altså få det sat op, således, at min pdf reader altid starter så den fylder de to andre skærme? Jeg har brugt okular indtil nu, men jeg syntes måske ikke den fremtræder som værende helt ideal til dette formål.

Som et lille bonus spørgsmål, kan jeg bruge noget lignende en præsentations mus i pdf readeren? Jeg tænkte på at lave en fod switch med 'page down'.
30. juli 2010 - 12:46 #1
Under kategorien [Linux] ?

---

? Point ude: 1.420 ?
Avatar billede hurra Novice
30. juli 2010 - 15:42 #2
Ja, jeg kunne aldrig drømme om at få andet ind i huset. Men vedstår mig gerne at det ville passe bedre under KDE, gnome, icewm eller lignende.
Avatar billede hurra Novice
05. august 2010 - 09:43 #3
Lukker uden svar. Fortsat god sommer til jer alle.