Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
23. juli 2001 - 15:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

motherboard

okey hej hej alle i eksperten...ok..en af min venner har et ASUS A7A266...han er nu meget glad for det..men han har dog det problem at han har allerede inden for 1mdr fået det byttet 1 gang..og nu er den gal igen...første gang var det hans USB porte det var gået døde...og nu vil den slet ikke starte op....så mit ???  til alle jer var om der er nogen af jer der har haft lign problemer eller ved om det er et MB der ofte går dødt ???....det skulle jo været et godt MD..men om han bare har været skoduheldig eller om det generalt det MD der dårligt ???
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 15:13 #1
Det er efter min mening et af de bedste motherboards man kan få! Asus er kendt for kvalitet!

Siden tingene sådan pludselig ikke virker kunne jeg forestille mig det er en \'stump\' i computeren som \'ødelægger\' motherboardet ?
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
23. juli 2001 - 16:01 #2
:) nej nej...jio jeg ved godt at ASUS er kendt for deres mærke vare..og jeg sidder selv med et A7V og jeg har aldrig haft problemer med det...
HANS samtlige komponenter har sat i en tidliger comp hvor der aldrig har været problmer med dem.....han kan godt starte den men han får ikke noget skærmbillede..men den kommer heller ikke med nogen fejlbib...det kunne jo godt tænkes at hans grafik kort var kaput....men så ville det normalt sige noget...
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
23. juli 2001 - 16:02 #3
KNUZE...det var ikke med villige at jeg ramte den KNAP :( damn..skod..men okey billige point til dig...skod !\"!!!!!! sorry..
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 16:02 #4
Jeg har også Asus A7V133 :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 16:05 #5
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
23. juli 2001 - 16:21 #6
tak