Avatar billede millerbean Praktikant
26. juli 2010 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved redirect af bruger

Jeg har en asp.net login control, hvor jeg en bruger skal logge ind og herefter omdirigeres brugeren efter hvad rolle han har.

Min if virker fint når jeg tester, men når jeg uploader koden til webserveren får jeg en fejl (Server Error in '/' Application)

Har også prøvet at ændre min if så det er den samme som elsen og den giver samme fejl!

<asp:RoleGroup Roles="Arkitekt">
              <ContentTemplate>
                    <%
                        XBODataContext db = new XBODataContext();
                        MembershipUser me = Membership.GetUser(HttpContext.Current.User.Identity.Name);
                        XBOUser id = db.XBOUsers.Single(c => c.AspNetUserID == (Guid)me.ProviderUserKey);
                        if (id.CurrentProject != null)
                        {
                            Response.Redirect("~/Arkitekt/Default.aspx?ID=" + Convert.ToString(id.CurrentProject));
                        }
                        else
                        {
                            Response.Redirect("~/Arkitekt/");
                        }
                        %>
                </ContentTemplate>
            </asp:RoleGroup>
Avatar billede millerbean Praktikant
26. juli 2010 - 16:24 #1
Adressen hedder http://support.xbo.dk/?aspxerrorpath=/default.aspx
i stedet for at linke til den side jeg redirecter til
Avatar billede millerbean Praktikant
26. juli 2010 - 16:35 #2
Det er når nedenstående linie medtages at fejlen opstår.

XBOUser id = db.XBOUsers.Single(c => c.AspNetUserID == (Guid)me.ProviderUserKey);
Avatar billede millerbean Praktikant
26. juli 2010 - 16:57 #3
Fik det selv løst ved at smide koden i codebehind i stedet for html filen