Avatar billede GuzH Nybegynder
19. juli 2010 - 18:14 Der er 6 kommentarer

Bærbar til skole & gaming

Hejsa jeg har kigget på nogle HP bærbare der skal bruges til skole og nogle spil(WoW).

disse har jeg kigget på:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=716752

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=716747

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=715525

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4198515

Det skal helst værre en HP da jeg syntes de er gode og det er min nuværende også... vis i har nogle andre forslag så skal det værre under 10000kr.

og så har jeg et spørgsmål mere eller 2 :)

har man brug for 1TB på en bærbar?

og Hvad er foreskellen på Intel i5 og i7 og hvorfor er i7 på 1,6ghz og den på i5 mellem 2,2 til 2,5 ghz
Avatar billede simo8857 Nybegynder
19. juli 2010 - 18:33 #1
ved ikke detmed i7 og i5 men ved at hp ikke er et godt valg da de ikke kan køle ordentligt....de er lort især til gaming
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juli 2010 - 18:36 #2
Intel Core i7 is an Intel brand name for several families of desktop and laptop 64-bit x86-64 processors using the Nehalem microarchitecture that are marketed for the business and high-end consumer markets. The "Core i7" brand is intended to differentiate these processors from Core i5 processors intended for the main-stream consumer market and Core i3 processors intended for the entry-level consumer market.
- dvs reklame gejl - men i7 måler nok de 1,6ghz på 64bit, og i5 måler på 32bit.
Skal du spille, så gå efter en 32bit - med mindre du har tjekket, at alt dit grej/spil kan 64bit. Dvs i5 er bedre end i7 hvis du har 32bit software eller <= 4gb ram. 64bit vinder på mere ram-mulighed, men hvis du har 4gb eller derunder, så er 32bit oftest hurtigere.
Avatar billede GuzH Nybegynder
19. juli 2010 - 19:15 #3
okay men hvilken pc ville du så vælge?
Avatar billede GuzH Nybegynder
22. juli 2010 - 09:41 #4
Har alstå brug for hjælp da pc´en skal købes i weekenden!!
Avatar billede simo8857 Nybegynder
30. januar 2013 - 22:03 #5
..
Avatar billede simo8857 Nybegynder
30. januar 2013 - 22:03 #6
asdfghjk