Avatar billede peter_t_n Nybegynder
13. juli 2010 - 23:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Center Div text align left

hej jeg har et lille div problem, så lige nu bruger jeg div + table, og det funker bare ikke.

analpornflix.com tjek den header, det skal gøres kun med div, da den skaber sig lidt.

lige nu ser det sådan ud:

<div id="head">
<table width="1023px" align="center" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr><td width="1023">
        <h1 align="left">SEXY ANAL MOVIES<span class="domain" align="right">analpornflix.com</span></h1>
        <h2 align="left">hot sexy anal movie galleries, anal punishment, anal gapers, anal fucking, ass licking, ass lovers,</h2>
        <h2 align="left">horny ass teens and deep anal penetration. site is updated daily with new hot anal movies.</h2>
        <p align="left">anal gapers, ass licking, sexy movies, hot anal, dp movies, hot movies, deep anal penetration, ass lovers, horny ass teens, anal loving whores and much more.</p>
</td></tr>
</table>
</div>

#head {

    background:#C96E38;
    border-bottom:1px solid black;
    border-top:1px solid black;
}
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2010 - 23:43 #1
Du gør det jo ikke nemt at se kode på den side :-)

Men slet din table og indsæt dette i din #head margin: 0 auto; width:1023px;
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2010 - 23:46 #2
Du bør også lige læse denne guide http://www.eksperten.dk/guide/1288

Uden doctype kan alt gå galt.
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
14. juli 2010 - 00:39 #3
Men slet din table og indsæt dette i din #head margin: 0 auto; width:1023px;

men så bliver hele toppen vel ikke mørke orange?
Avatar billede zips Juniormester
14. juli 2010 - 00:41 #4
Du skal jo beholde det du har i din #head blot tilføj det jeg skrev.
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
14. juli 2010 - 00:49 #5
det er helt galt nu... det er der det gik galt da jeg selv prøvede... kig selv
Avatar billede zips Juniormester
14. juli 2010 - 00:54 #6
Ja jeg fik set at du jo nok ønsker at den baggrundsfarve skal fylde hele side mens teksten kun skal være 1023px

Prøv med dette

<div id="head">
<div style="width:1023px;margin: 0 auto;">
        <h1 align="left">SEXY ANAL MOVIES<span class="domain" align="right">analpornflix.com</span></h1>
        <h2 align="left">hot sexy anal movie galleries, anal punishment, anal gapers, anal fucking, ass licking, ass lovers,</h2>
        <h2 align="left">horny ass teens and deep anal penetration. site is updated daily with new hot anal movies.</h2>
        <p align="left">anal gapers, ass licking, sexy movies, hot anal, dp movies, hot movies, deep anal penetration, ass lovers, horny ass teens, anal loving whores and much more.</p>
</div>
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
14. juli 2010 - 01:03 #7
nu fylder den det hele, men er left aligned
Avatar billede zips Juniormester
14. juli 2010 - 01:06 #8
Det er sikkert fordi du ikke har en fuld doctype på, du har denne

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

Men det skal være sådan her.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
  "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
14. juli 2010 - 01:08 #9
hellige kartoffel, du har ret, smid et svar op... og tak for hjælpen:-)
Avatar billede zips Juniormester
14. juli 2010 - 01:10 #10
Her er et svar :-)