Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor købes TheAirMouse???

Hej Eksperten!
Jeg har lige læst i et magasin fra K-Computer om en ny mus der er udviklet. Den hedder AirMouse og i kan se en demo video på siden her: http://www.theairmouse.com/

Jeg er meget interesseret i at vide hvor den kan købes og måske endda i Danmark :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2010 - 21:44 #1
http://www.theairmouse.com/contact.php

Hvad er der galt i at spørge selve kilden?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 13:50 #2
John: Der er bestemt ikke noget galt i at spørge dem, hvilket jeg allerede har gjort. (Dum er jeg jo heller ikke..)
Men det var bare hvis andre her på siden havde et link eller noget.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 14:01 #3
Ps. John..
Hold dig til emnet, om et link til køb af musen.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
16. juli 2010 - 13:34 #4
Hey Oggy10

Jeg må desværre fortælle at den endnu ikke er tilgængelig...
Den kommer først på markedet om 6 til 12 måneder...

Samt prisen kommer til at ligger på de $130...

Håber er svar nok :)

Fortsat god dag.

Fotology.dk - Unique Design
http://www.fotology.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2010 - 22:15 #5
Hej Namor!

Jeg takker for svaret, og det kommer ikke bag på mig at den for det første er dyr, og den ikke er udkommet endnu.
Men jeg takker mange gange, og det var det hele jeg ønskede svar på.

Post et svar og du får point :-)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
17. juli 2010 - 02:47 #6
Yes jeg er sent oppe :)

Hvis du køber den en dag.. må du lige give besked om hvordan den er :)

God weekend..
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 15:44 #7
Det skal jeg lige huske :-)
Og jeg overvejer det kraftigt, den virker da sjov og god for håndledet.

Tak i lige måde!