Avatar billede haunted Nybegynder
09. juli 2010 - 19:03 Der er 1 løsning

MultiThreadedHttpConnectionManager, unknown certificate

Hej Eksperter!

Jeg har et muligt problem med MultiThreadedHttpConnectionManager, som jeg gerne ville have bekræftet/afkræftet.

Er meningen med den at den skal kunne styre alle connections i en app?

F.eks. hvis jeg har 2 webservices a og b som kalder 2 forskellige sites hvor man skal bruge hvert sit certifikat.

Kan man så nøjes med at lave 1 instans af denne eller skal man lave 2. Én til hver service?

Jeg har oplevet at når jeg kalder a kan jeg komme ud for at certifikatet til b ligger i kaldet og så får jeg selvfølgelig en unknown certificate fejl.

Jeg har opbygget det således:

public class Client

private static MultiThreadedHttpConnectionManager connectionManager = new MultiThreadedHttpConnectionManager();

static {
  connectionManager.getParams().setDefaultMaxConnectionsPerHost(200);
  connectionManager.getParams().setMaxTotalConnections(1000);
}

public static MultiThreadedHttpConnectionManager  getConnectionManager() {
  return connectionManager;
}

public static void setConnectionManager(MultiThreadedHttpConnectionManager connectionManager) {
  CommonClientImpl.connectionManager = connectionManager;
}

og når der så skal kaldes en webservice gør jeg følgende:

HttpClient client = new HttpClient(getConnectionManager());

CommonsHttpMessageSender messageSender = new CommonsHttpMessageSender(client);
getWebserviceTemplate().setMessageSender(messageSender);
        messageSender.getHttpClient();

getWebserviceTemplate().marshalSendAndReceive(xmlDoc);

Jeg bruger iøvrigt spring-ws til webservice kaldet.

Nogen der kan hjælpe med denne eller komme med ideer til hvad der kan være galt??
Avatar billede haunted Nybegynder
18. september 2010 - 17:29 #1
lukker