Avatar billede theolivermand Nybegynder
08. juli 2010 - 21:48 Der er 6 kommentarer

Gøre en hjemmeside spændene.

Når jeg laver hjemmesider skal jeg lave en hjemmeside for enhver smag.
Dvs. at vis jeg laver en blog skal jeg jo nok også have en med snydekoder eller aliens.
Så hvordan gør jeg mine 3 hjemmesider spændene nok til at folk kommer igen?
De hedder:
http://olivers-blog.ucoz.com
http://eversite.ucoz.com
http://casebook-dk.ucoz.com

Mere information om siderne findes på selve hjemmesiderne.

60 points for bedste svar
Avatar billede danco Nybegynder
09. juli 2010 - 00:15 #1
Spændende er jo relativt.
Dette er jo afhængigt af din målgruppe, eksempelvis vil 15 årige piger ikke synes det samme er spændende som en 45 årig mand.
Så du skal således starte ud med at finde ud af hvilken gruppe af mennesker du satser på.
jeg forstår dit spørgsmål således at du mener at designet skaffer besøgende. Er dette din holdning kunne jeg ikke være mere uenig. Derimod tror jeg på at det der skaffer hits på dine sider er at hjemmesiderne har et reelt indhold og at de er gode til at give den information der er nødvendig. På den måde kan du også være heldig at få god omtale fra tidligere besøgende.
Derudover synes jeg også at det ville værd for dig at tage et kig på søgemaskineoptimering, dette kan også generere en del hits hvis du formår at få dine hjemmeside i toppen af google eller andre tjenester.

Jeg håber at du kan bruge mine ord til noget.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
09. juli 2010 - 02:43 #2
Jeg er enig med ovenstående kommentar. Du kan have et nok så fedt design, men hvis der ikke er noget indhold, så kommer folk ikke tilbage, da det er det besøgende kommer for.

I denne forbindelse kunne du lave følgende øvelse:
"Ville jeg selv besøge denne hjemmeside, og ville jeg komme igen?"
Det er selvfølgelig et problem, at man skal vurdere sin egen ide, men hvis man kan være bare en smule objektiv, så kan det være en fin øvelse der viser, hvor god din ide til en hjemmeside egentlig er.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. juli 2010 - 07:48 #3
du skal bare skrive noget om dine spøgelser
http://www.eksperten.dk/spm/913781
Avatar billede mikaelch Novice
15. juli 2010 - 11:44 #4
skriv bare om noget der intressere dig , skriv en masse tekst om blogge løs om dette giver også indhold til søgemaskirne og endnu flere besøgene
Avatar billede fatal85 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:27 #5
lukke?
Avatar billede theolivermand Nybegynder
27. juli 2010 - 02:36 #6
svar.