Avatar billede pierre Nybegynder
06. juli 2010 - 14:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Første kunde

Hej ekperter!

Så fik vi vores første hjemmeside kunde og er nu nogenlunde klar med designet.

Er ikke helt sikker på proceduren når man beder om lidt feedback på sin side men jeg kan da starte med linket:
http://teamgl.tiu.gl/

Siden skulle gerne være enkel og lige til. Har testet i flere forskellige browsere, herunder Firefox, Chrome, Safari og IE7 og resultatet ser ens ud. :)

Logoet er dog ikke færdigt endnu, teksten Team Grønland oppe i hjørnet er blot en placeholder. Der mangler en del indhold og multi sprog delen er ikke oppe at køre endnu.

Men håber da idéen bag er til at afkode. Hvad synes I?
Avatar billede Springform Nybegynder
07. juli 2010 - 00:56 #1
i min chrome er der en forskydning af den store hvide content blok 1px til højre.

Hvis vi bare kigger på forside, så syntes jeg du bør aligne "Du er her:" lodret med brød teksten og menuen. Det samme gør sig gældende for logoet.

og så syntes jeg det er forkert at bruge både venstre-, højre- og center stillet tekst, hold dig til en, måske 2 hvis du har et idé med det, men hold dig fra den 3. i 9.9/10 tilfælde.

ydermere er der også sådan en irriterende hvid pixel på den pil der fortæller mig hvilket menupunkt jeg er på.

Det var lige sådan nogle småting i lige kan tænke over.

Selve design er ellers nemt aflæst og overskueligt, farverne er dog lidt "bank/forsikring" agtig.

og en rigtig god ting er at i har med er footeren, med alle de væsentlige informationer, bortset lige fra at den er centreret :D
Avatar billede pierre Nybegynder
07. juli 2010 - 16:58 #2
Mange tak for dit svar.

Jeg kan godt se headeren eller content blokken er forskudt... Hvordan hulen fixer jeg det? Det sker kun for Chrome?! :(

Den hvide pixel er fjernet.

Med hensyn til text stilling skulle der gerne kun være 2, venstre justeret for indhold, og centreret for footer.