Avatar billede schmidt72 Nybegynder
05. juli 2010 - 18:27 Der er 8 kommentarer

søger en god bærbar til prisen

heej har lige haft indbrud og skal nu have mig en ny bærbar ville gerne have lidt hjælp til at finde en bærbar til ca 5000 kr den skal bruges til at spille spil på som f.eks nfs shift, dirt 2(behøves ikke beste opløsning), og som studiepc. hvorfor nogle mærker inden for bærbare skal jeg holde mig langt væk fra. Har inden haft en hp, men var ikke helt tilfreds med den, da den blev meget varm.
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
06. juli 2010 - 13:56 #1
Alle bærbar bliver varme når du spiller på dem, vil forslå dig at købe noget brugt hvis du skal spille på den, så for du meget mere grafik til prisen, jeg er personlig glad for IBM/lenovo
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 09:35 #2
Du har ret jeg har også en ven der har en HP bærbar, den bliver meget varm..

Du skal nok holde dig væk fra Dell, da servicen er dårlig.

Noget jeg har hørt godt om er: Lenovo, Toshiba, MSI, ASUS, Fujitsu Siemens.

Det er lige dem jeg kan komme i tanke om..
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 10:08 #3
Her er der en MSI den ser ud til at kunne trække de spil du vil spille..

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=780256

Her er grafik info, hvis du scroller lidt ned på siden kan du se hvordan den trækker NFS Shift og Dirt 2 som du nævnte..

http://www.notebookcheck.com/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4670.13800.0.html
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
08. juli 2010 - 10:18 #4
Du kan altid være uheldig at få en skid maskine lige meget hvad for et mærke, dell er ikke dårligere end andet.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 10:44 #5
jo, servicen skulle være meget dårlig. jeg har selv haft en dell og den var fin.

-Daniel Stuhr
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 10:45 #6
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
08. juli 2010 - 10:50 #7
Jamen Daniel den slags service kan du jo altid finde, jeg siger ikke jeg selv vil købe en Dell, hvad med apple der service er jo også vandvittig, men det er stadig en fantastisk maskine
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 11:30 #8
Du har ret. ;)