Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2010 - 23:11 Der er 9 kommentarer

Alternativ til Apple Cinema HD display 30""

Hej.

Jeg har ca.14.000,- til en 30" skærm, dvs har sparet op til en Aple Cinema HD display 30" - Men er nu ved at være i tvivl. Er Apple virkelig den bedste i den prisklasse?

Skærmen skal hovedsageligt bruges i lydstudie, men til tider også til Videoredigering/CAD og måske lidt 3D spil. Jeg vil kombinere den med et super hurtigt grafikkort, når jeg får sparet sammen til dét.

Nogen forslag? noget der er bedre end apples?
02. juli 2010 - 23:26 #1
Psssssst: ? Point ude: 1.250 ? Så længe du stadig har en del 'hænger' spørgsmål, så gider folk ikke hjælpe dig...
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/thomasw22 (Dem der er ikke er grønne) ...
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2010 - 23:32 #2
Wups, det må jeg lige rådet bod på...
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2010 - 23:37 #3
Kan lige pludselig ikke finde Accepter Svar knappen? - det er et stykke tid siden jeg har brugt eksperten.dk
02. juli 2010 - 23:44 #4
Avatar billede denvers Nybegynder
07. juli 2010 - 12:01 #5
Kommer jo an på hvad ens krav er. Hvis du KUN ønsker en skærm er det vel et okay valg.

Men ellers havde jeg samme "luksus problem" og valgte istedet en 27" iMac. Jeg skal ikke bruge skærmen til vægophæng, og iMac'en kører en i7 2.8 processor, hvilket er alt rigeligt til det 3D tegning jeg skal lave.

Så alt efter behovet, iMac'en ligger omkring de 15.000 ...

/Allan
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 20:50 #6
Har tjekket mine spørgsmål, men kan ikke acceptere svarende når de kun er postet som kommentarer. Alle med et svar; har jeg givet point. Ellers er der noget jeg ikke fatter ;-)
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 20:55 #7
Hmmm, har også kigget på imac - men det løber pludselig op hvis den skal være nogenlunde hurtig. Sidder selv med en PC med i7 processor, og alle mine lydprogrammer kører på pc...gidder ikke til at skulle installere det hele forfra på en imac - og der er også en del af de plugins jeg har - som ikke understøttes af mac. Skærmen skal bruges som vægophæng i studiet, da jeg har mixer osv stående foran.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2013 - 14:30 #8
Tak for svarer
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2013 - 14:32 #9
Tak for svaret