Avatar billede alexanderan Nybegynder
02. juli 2010 - 14:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med W3C-validering

Jeg er igang med W3C-validering af et side-projekt, men den melder én fejl som jeg simpelthen ikke kan finde løsningen på :

there is no attribute "scr"
You have used the attribute named above in your document, but the document type you are using does not support that attribute for this element. This error is often caused by incorrect use of the "Strict" document type with a document that uses frames (e.g. you must use the "Transitional" document type to get the "target" attribute), or by using vendor proprietary extensions such as "marginheight" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).

Linien som åbenbart volder problemer:
<script language="JavaScript1.2" type="text/javascript" scr="include/validering.js">
</script>

min DOCTYPE:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er den beder mig om ?
Er der én der kan svare på det ?
Avatar billede zips Juniormester
02. juli 2010 - 15:13 #1
Som den skriver er der ikke noget som hedder scr det hedder src
Avatar billede alexanderan Nybegynder
02. juli 2010 - 15:41 #2
Åh hvor godt.

Jeg takker for hjælpen og undrer mig ikke mere over hvorfor det så overhovedet virker :)