Avatar billede williamatak Nybegynder
01. juli 2010 - 14:02 Der er 11 kommentarer

Autosvar virker ikke

Hejsa,

Jeg har oprettet en ikke-til-stede autosvar på min outlook exchange 2000. Men det virker ikke. Har gjort akkurat som det guides til, men autosvar sendes ikke til afsender.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg har gjort følgende:
Funktion > Ikke til stede assistent.
Her har jeg valgt "Jeg er ikke til stede i øjeblikket" og skrevet min besked i boksen herunder.

Jeg har forsøgt både sådan og ved at tilføje nogle regler. Ingen af delene virker.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 14:14 #1
Er det en outlook 2000 ?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 14:16 #2
Det du kan prøve er Hjælp - Om microsoft office outlook - Deaktiverede elementer - Og aktivere den der ligger herinde..
Avatar billede williamatak Nybegynder
01. juli 2010 - 14:26 #3
MathiasDue > Tak for svar. Kan ikke finde noget der hedder Deaktiverede elementer derinde?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 14:29 #4
Det er en outlook 2000 du bruger ikke?
Avatar billede williamatak Nybegynder
01. juli 2010 - 14:50 #5
Hov nej, det er en Outlook 2007. Grunden til at jeg skrev 2000 var, da jeg søgte i hjælp i Outlook, svarede guiden til en Exchange 2000 løsning.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 14:53 #6
ok..

Deaktiverede elementer ligger under hjælp - deaktiverede elementer.

Marker den linje herinde og tryk aktiver.
Avatar billede williamatak Nybegynder
01. juli 2010 - 15:30 #7
Done, men det hjalp ikke desværre. Andre ideer?
Avatar billede store-morten Ekspert
01. juli 2010 - 17:27 #8
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/svare-automatisk-pa-indgaende-meddelelser-nar-du-ikke-er-til-stede-HP001232830.aspx?CTT=1

konfigurere Microsoft Office Outlook 2007 til at sende et automatisk svar.

Lidt længere nede:
Automatiske svar fra Microsoft Exchange Server 2007-konti
Avatar billede williamatak Nybegynder
01. juli 2010 - 18:32 #9
Store-morten < Det er akkurat den guide jeg har fulgt, men det virker ikke. Forstår det virkelig ikke. Har haft en anden IT kyndig til at kigge på det og han forstår det heller ikke.
Avatar billede dla Praktikant
02. juli 2010 - 14:43 #10
Virker de andres der kører på samme exchange-server heller ikke, eller er det kun din?
Avatar billede store-morten Ekspert
02. juli 2010 - 23:54 #11
Når du tjekker om det virker, sender du så en e-mail til dig selv for at få autosvaret?
"Send atosvaret én gang til alle afsendere........"