Avatar billede Jim Rasmussen Novice
29. juni 2010 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kallender kontrollen i ASP.NET C#

Jeg har fået en kallender op og køre i asp.net og fået den stylet osv. Men nu mangler jeg en forklaring på hvordan jeg kan ændre style på en celle for en bestemt dato.

Lad os sige at jeg nu vil trække noget indhold ud fra en database med et fælt hvori jeg har en datetime værdi, så skal jeg have trukket den datetime værdi ud og lagt i en variabel inde i asp.net koden og så ændre ex. bgFarven på cellen med den den pågældende dato i sig.

Men hvordan får jeg fat i en bestemt celle?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
29. juni 2010 - 22:02 #1
har været inde på w3schools og kigge lidt på kalender kontrollen derinde, men kan ikke finde ud af hvordan man ændre style på en specifik dato?, kun på nuværende dato weekender og dage der ikke er en dal af den nuværende måned!?, man skal da kunne? Ö ellers kan man jo ikke se hvor der ligger en post :b
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
30. juni 2010 - 21:56 #2
Hmm det var ikke meget feedback man fik i denne tråd :b men fandt løsningen selv. IGEN! xD

man kan bruge "DayRender" til det, da den bliver eksekveret for hver celle der er i kallenderen, og så krydstjekker man bare med datoerne i databasen for hver gang en ny celle bliver oprettet i kallenderen. :) Dog blev jeg nødtil at udelukke de måneder som ikke er den "Nuværende måmed" da jeg kun kan få nummer teksten i hver celle til at reagere på min funktion? eller os er det bare mig der bruger "Date" forkert :b