Avatar billede Janni Praktikant
28. juni 2010 - 19:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning af proceslinjen hele tiden

Hej alle

Jeg ville lige gøre computeren ren med fingeren mellem F1, F2 osv.-tasterne og de almindelige talknapper, men jeg har ramt nogle forkerte knapper:-(
Nu kan proceslinjen ikke længere ses, når jeg er på nettet. Det betyder, at jeg fx ikke kan se klokken, batteristatus mm., når jeg er på nettet....
Er der én der ved, hvordan jeg laver det om igen?

Mvh. jann4873

PS: Det er Windows 7, og der er flueben ved "Vis proceslinje"
Avatar billede Janni Praktikant
28. juni 2010 - 20:09 #1
Problemet er løst!
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juni 2010 - 20:59 #2
Og løsningen er at trykke på F11  :-)