Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
26. juni 2010 - 23:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopiere musike fra PC til SD-kort

Hvad er grunden til at nogle sange ikke kan kopieres?
Det er ikke muligt at kopiere "---" Mappen eller filen kan ikke oprettes.

Men det giver ingen mening for mig at f.eks 2 ud af 10 numre fra samme album, ikke kan kopieres? Nogen der har en løsning på dette?
27. juni 2010 - 09:06 #1
... er det en meeeeget lang sti/path og/eller mappe/fil-navn ?

---

Generelt: ? Point ude: 860 ?
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
27. juni 2010 - 20:45 #2
Næh det er ikke specielt langt. "Hej Matematik, party i provinsen" Jeg kan godt kopiere over på USB nøgle, men ikke på SD kort?

Point ude?? Hvad mener du??
27. juni 2010 - 22:03 #3
Er der et system i dem der ikke vil copy over ?
Mht. filnavn og/eller mappenavn ?

---

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/stenstrup9 (Dem der ikke er grønne...) - bør/skal du lige følge op på/afslutte ...
Det er ikke populært med 'hænger' spørgsmål ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
28. juni 2010 - 08:31 #4
Det ved jeg ikke om der er? Går ud fra det er samme system, når det er sange fra samme album?

Tak for tippet om point. Kan se nogle af dem var temmelig gamle, flovt.
Er vidst for sjældent herinde. Omvendt må de andre jo også husker at vende tilbage med svar, når jeg skriver det til dem.
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
17. oktober 2010 - 14:24 #5
Så er den gal igen. Åbenbart ingen der kender svaret på mit problem?
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
01. november 2010 - 21:49 #6
har ikke fundet nogen løsning