Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 16:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

side feedback...

Hej,

hvad syntes i om designet...
i må meget gerne komme med "farve" feedback :D

http://91.100.21.16/other/screen/aaaaaa.png
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. juni 2010 - 17:47 #1
Hmm... Måske lidt kedeligt designmæssigt, men opsætningen er sådan set ok synes jeg. Thumbs up! :D
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 17:53 #2
:D...
syntes også selv, at farverne (de to bokse) er kedelige...

men kan simpelt hen ikke finde nogle farver der passer?
giv endelig tip! vis i har en ide' omkring farverne :P
Avatar billede zynzz Praktikant
19. juni 2010 - 17:55 #3
Er det ikke bare en efterfølger til facebook...?, mht. design syntes jeg ikke det fanger!
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 18:18 #4
zynzz... joo... det er en side som skal være en blanding mellem: facebook, twitter, arto, og lidt wikipedia...

men kan du ikke begrunde hvorfor det ikke fanger... og hvad der skal til før det fanger en?
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2010 - 18:38 #5
Gør den grå boks lyseblå - så hæver du allerede dér sidens niveau betydeligt. Lad os se på det igen derefter.
Avatar billede aners Nybegynder
19. juni 2010 - 19:08 #6
55221166ii er da et ærgeligt password.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 19:25 #7
aners... hvor faen ser du det henne?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 19:28 #8
hvordan har du fundet mit password?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 19:34 #9
aners det er vel ikke dig der lige har slettet hele min sql vel????
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 20:31 #10
når prøv at se designet nu...

http://91.100.21.16/other/screen/aaaaaaa.png

ps. fik min sql til at virke igen ^^
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 22:22 #11
=)
Avatar billede aners Nybegynder
20. juni 2010 - 21:45 #12
Nej, ville bare lige lade dig vide at du har et sikkerhedsproblem, ser ingen grund til at ødelægge noget for dig.
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juni 2010 - 21:05 #13
Jah... menuens link farve skal simpelthen være en anden efter min mening hmm prøv en helt almindelig hvid eller sort.. en anden ting.. jeg syntes det hele er meget blåt.. i blåt... Jeg kan godt se ideen med skyerne men måske du skulle vælge en lysere baggrund.. lege lidt med farverne og så sætte dem op mod hinanden.. tror faktisk at hvis du arbejder lidt med sammensætninger at det kan blive et fedt site... har en eller anden ide om at hvis du bruger en mørkegrå #333333 i baggrunden kommer det til at fungere.. bare en ide!
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 14:42 #14
Dit link til billedet virker ikke? Men din URL gør til gengæld.

Dit design er pænt, og om det er for blåt i blåt er en smagssag.
I bunden af dine blå bokse ses der en tynd turkis streg, som nok bør fjernes.
Jeg kan godt lide dine dobbeltfarvede bjælker, som nærmest har en skygge - men vælg gerne en helt anden farve til menu-links'ene.
Login-boksen bør nok have samme grundfarve som boksen ved siden af.

Når du når så langt, er det snart tid til at se på logo / overskrift. Denne kræver et særdesign, så den giver siden sit præg.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
20. august 2010 - 14:06 #15
aaaaa