Avatar billede craxx Nybegynder
19. juni 2010 - 13:45 Der er 1 løsning

Problemer med live streaming

Hej!

Jeg har problemer med live streaming på Sputnik. Når jeg ser f.eks. VM på Sputnik, så stopper den med at vise noget lige pludselig. Det kan både være efter 10 min eller 20 sekunder. Derefter er jeg nød til at opdatere browseren en 2-3-4 gange før den begynder at streame igen.

Internetforbindelse Trådløs forbindelse 2-4 M/bit
Browser Internet Explorer 8

Har oprettet dette spørgsmål på hol.dk, hvor jeg har fået lidt respons (ikke noget der er værd at nævne), hvorefter jeg selv har tilføjet nogle flere "detaljer"

Har prøvet at skifte browser, samme problem.
Jeg har ingen problemer med online gaming, får ikke DCs og har ikke høj ms.

Men der må være et eller andet problem med vores netværk, da jeg ikke oplever disse problemer når jeg sidder på f.eks. venners net. Problemet har også været der hvis jeg f.eks skulle se en film eller et indslag på nettet, altså noget der ikke skal live steames. Nogen dage kan den loade det hele, andre dage kan den loade cirka 10 sec af klippet, nogen gange går den slet ikke i gang. Synes det er meget mærkeligt at der kan være så stor forskel fra dag til dag når jeg skal se noget det samme sted.

Nogen gange skal jeg opdatere browseren en 4-5 gange før den begynder at loade. Har disablet firewall osv.

F.eks i dag når jeg vil se noget live på Sputnik, så viser den 5 sec, så går den i stå og kommer ikke videre. Da jeg ville se noget her den anden dag live, viste den cirka 10-15 min før den gik i stå.

Vil meget gerne have løst mit problem :)
Avatar billede craxx Nybegynder
21. juni 2010 - 17:21 #1
Fandt selv ud af det. Skulle opdatere min firmware på routeren.